Obchodní podmínky

1. Obchodní podmínky
2. Reklamační řád

 

 

1. OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

STAV ZBOŽÍ A ZÁRUKY

 

Na našem eshopu nabízíme: 

 

Repasované zboží: 

jedná se vždy o použité zboží. Repasí se rozumí „Zkontrolování několikanásobným testováním zda funkčnost zboží odpovídá deklarovaným parametrům, vyčištění, reinstalace software a opětovné otestování. V rámci repasovacího programu naší společnosti Eurotech, máte zajištěnu maximální kvalitu a kontrolu výrobku.Z tohoto důvodu nabízíme výhradně značkové notebooky a počítače společností HP, DELL, IBM, Lenovo, Fujitsu.  Případné drobné  kosmetické známky používání , drobné oděrky , škrábance (jde o použité zboží ) nemají vliv na jeho funkčnost. V případě viditelně větších známek používání je to vždy u konkretního zboží uvedeno, nafoceno a prodáváno se slevou. Baterie u notebooku, pokud není uvedeno jinak, zůstává původní a samozřejmě funkční. Veškeré naše prodávané použíté zboží má zákonou lhůtu  pro uplatnění práva z vady (záruku)  v délce  12 - 24 měsíců dle § 2168 NOZ.  Konkrétní delka je uvedena u zboží.  Vztahuje se na veškeré prodávané zboží prodejce, pokud není výslovně uvedeno jinak. Ceny na e-shopu a prodejně se můžou lišit.

 

Předváděcí zboží :

Jedná se o krátkodobě použité zboží, nejčastěji jde o předváděcí zboží z výstav, nevyužité skladové zásoby, krátkodobé operativní leasingy a podobně. Velkou výhodou je možnost zakoupení ještě donedávna aktuálních modelů za bezkonkurenční ceny. Toto zboží je nabízeno s nadstandartní lhůtou pro uplatnění práva z vady (záruky)  v délce 18 měsíců. 

 

Nové zboží: 

U nového zboží je poskytnuta záruka za jakost v délce 24 měsíců pokud není výslovně uvedeno jinak. Vztahuje se jen na zboží , které je takto v prodejním dokladu  výslovně označeno. Většinou se jedná jen o doplňky a příslušenství k notebookům a počítačům.

 

 Délka záruky i typ zboží je vždy přehledně uvedena  u každého produktu a následně také v prodejním dokladě.

 

Lokalizace zboží a klávesnice: 

Vzhledem k tomu, že notebooky nakupujeme v zahraničí, mají obvykle anglické uspořádání klávesnice s tím, že českou diakritiku zdarma doplňujeme na klávesnici formou přelepek.

 

Návody ke zboží:

U zboží nejsou návody, uživatelské příručky ani instalační média k dodávanému software. Toto vše je ale dostupné na stránkách výrobce.

 

Příslušenství :

U repasovaných pc, monitorů a tiskáren, není v ceně napájecí kabel. U všech notebooků je napájecí adaptér  a napájecí kabel v ceně.

 

Veškeré fotografie zboží jsou pouze ilustrativní. Jedná se o repasované zboží, takže každý konkrétní kus se může vzhledově  lišit.Foto konkrétníjo kusu na vyžádání.

 

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

 

Zboží lze objednat následujícími způsoby :

  e-mailem

  on-line na našem webu

  telefonicky 

 

Na  stránkách    www.eurotech.cz  je umístěno  zboží nabízené prodejcem a to společností Eurotech Trade a.s.  Toto zboží  je včetně  uvedených cen ( a to včetně daně  z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků)    návrhem k uzavření  kupní smlouvy.  JE li kupující spotřebitelem vzniká kupní smlouva odesláním  objednávky kupujícím  spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik kupní smlouvy však toto potvrzení nemá vliv.

 

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem  doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

 

 Nabídka zboží  a cena  zboží zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazeny na stránkách internetového obchodu, případně do vyprodání zásob.

 

Kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv než došlo k odeslání  zboží  a to bez jakéhokoliv újmy , odesláním požadavku na email brno@eurotech.cz

 

Prodávající má vždy  právo odstoupit od objednávky  v případě vyprodání zásob, nebo i  pokud došlo k  zjevné chybě  v ceně zboží.  V tomto případě  bude prodávající o tomto  neprodleně kontaktovat kupujícího a to emailem či telefonicky.

 

Prodávající je také  oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (velké množství zboží, nadst. úpravy  a podobně) ,  si vyžádat  od kupujícího  dodatečné potvrzení objednávky (a to  emailem  či telefonicky).

 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které např. dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu. ( ne úhrada kupní ceny, bezdůvodné nepřebrání zboží  atd.)

 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atp.) pro uskutečnění objednávky ( uzavření kupní smlouvy) si hradí  kupující sám.  

 

Návrh na uzavření kupní smlouvy i kupní smlouva i veškerá další ujednání jsou uzavírány v českém jazyce.

 

 Dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty j epovinnost u vystaveného daňového dokladu prokázat věrohodnost původu, neporušenost jeho obsahu a jeho čitelnost. Obsah daňového dokladu a to v listinné i v elektronické podobě musí zůstat od doby jeho vystavení po ukončení lhůty pro jeho uchovávání nezměněn. Proto  nelze na již vystaveném daňovém dokladu měnit údaje odběratele. Jakmile byly zadány do systému, nemůže dojít k jejich další editaci. Změna údajů je možná jen při  objednávce, před vystavením daňového dokladu.

Pokud odběratel nesdělí v rámci obchodní transakce ( v objednávce) dodavateli své DIČ, má se za to, že při pořízení plnění vystupuje jako fyzická / právnická osoba nepovinná k dani.

 

EXPEDICE ZBOŽÍ

 

Osobní odběr

Zboží je možné odebrat osobně:

  v Brně - na prodejně Cejl 68, objednané zboží je třeba vyzvednout do 3 dnů po objednání.

Zboží označené skladem je k odběru na prodejně Brno Cejl 68. Je třeba jej i tak nachystat k převzetí, to může nějakou tu hodinku trvat,  vyčkejte tedy prosím na potvrzující email. Vyjímku tvoří zboží kde si kupující vyžádal změnu konfigurace , např. změnu RAM, HDD, oper. systému. V tomto případě bude zboží připraveno k odběru během 1-2 prac. dnů, vyčkejte opět prosím na potvrzující email. 


Dodávka spediční firmou
Cena balného a dopravného je 79,-Kč s DPH za balík. Zboží zasíláme na dobírku přepravní službou PPL nebo může být předem zaplaceno na základě proforma faktury.

 

Výdejní místa Heureka point 

Využijte možnost odběru na 170 místech po celé ČR. Cena jen 35 kč. (jen zásilky do 15 kg). 

 

UPOZORNĚNÍ :

Zakoupené zboží nezapínejte ihned po přinesení domů ( nebo doručení spedicí )  , nechte jej alespoň jednu hodinu stát při pokojové teplotě. Zejména v zimních měsících hrozí při okamžitém zapnutí poškození přístroje. 

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY a EET

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Platba v hotovosti

  naše prodejna Brno - Zdarma 

  v místě odběru zboží - úloženka : 35 kč

  přepravci při převzetí zboží (na dobírku) : 40kč

Platba platební kartou  

  naše prodejna Brno - Zdarma 

  přepravci při převzetí zboží (na dobírku) - po domluvě

 

Platba bankovním převodem

  na proformu - platba předem - Zdarma

 

Platba se realizuje na základě proforma faktury, která je vystavena v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedici. Pokud je Vaše platba připsána na náš účet, je zboží ihned expedováno. Pokud není úhrada proforma faktury provedena v době splatnosti, je Vaše objednávka  zrušena. K zásilce je přiložen daňový doklad, na kterém je uvedeno, že částka byla uhrazena zálohově.

 

 

 

MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné po dohodě vrátit též v hotovosti na některé z  provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. A to buď zaslat na vlastní náklady nebo předat  osobně na adrese provozovny.  A to ve stejném stavu v jakém jej převzal.  Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno nebo opotřebeno  jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Prodávající vrací i částku za dopravné, ale jen do výše nejnižšího nabízeného dopravného a bez doběrečného. .  Jde tedy obyčejné poštovné při platbě předem. U zboží, které bylo upraveno podle specifického  přání spotřebitele , nelze od smlouvy odstoupit.

 

 Nákup bez rizika:

 Naše společnost (nad rámec dikce zákona) nabízí možnost tohoto odstoupeni i pro osoby , které kupují toto zboží jako podnikatelé tj. na IČO.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky,  jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s tímto zákonem.

 2.  Kupující souhlasí se zpracováním  těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen osobní údaje)

 3. Osobní údaje zpracovává prodávající    výhradně pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy. Tyto údaje  budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.

 4. Osobní údaje kupujícího nebudou jinak zveřejněny ani poskytnuty třetí osobě s výjimkou situace související s distribucí týkajícího se objednaného zboží. Případné poskytnutí údajů třetím osobám, je možné výlučně   jen po předchozím souhlasu kupujícího.

 5. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

 6. Veškeré osobní údaje kupujícího považuje prodávající za důvěrné a takto s nimi také zachází.

 

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

 1. Kupující  může projevit přání  , stát se příjemcem obchodních sdělení .  Toto přání projeví  bud v objednávce nebo vložením emailové adresy  do  Newsletteru  na eshopu.

 2. V tomto případě kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím a  službami  prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu.

 3. Veškeré tyto informace jsou zasílány výlučně na elektronickou adresu ( email) .

 4. V tomto případě se jiná data než  emailová adresa nezpracovávají , nedochází tedy k přesné identifikaci  osoby  . Při zaslání těchto  vyžádaných  obch. sdělení tedy není využíváno osobních údajů.

 5. Kupující může kdykoliv zrušit zasílání těchto sdělení,  stačí toto napsat  na ele. adresu prodejce

 

 

 Zboží zůstává až do úplné úhrady vystavené faktury majetkem firmy Eurotech Trade a.s.

 

 

Upgrade na Windows 10 

 

Jak prohlásila společnost Microsoft : nabídka upgrade na Windows 10 zdarma je stále možná, a to pokud používáte technologie usnadnění, tou je například Lupa ( zvětšení obrazovky) apod. Nabídky upgradu Windows 10 můžete využít na zařízeních s Windows 7 a Windows 8.1. více přímo na https://www.microsoft.com/cscz/accessibility/windows10upgrade  . Pokud tedy jako kupující splňujete tento požadavek tj. pokud souhlasíte že tyto technologie používáte, můžete si zvolit u počítače či notebooku s Windows 7, 8.1 variantu s upgrade na Windows 10. A to zdarma. Prodejce nemůže zaručit, že nedojde v budoucnu ze strany společnosti Microsoft ke změně těchto podmínek, ani neručí za pravdivost prohlášení kupujícího. Licenční štítek COA ( Certificate of Authenticity) Windows 7,8.1 zůstáva i po upgrade v platnosti, neodstraňujte jej.Na produktech s popisem WIN 10 je proveden upgrade s Windows 7, 8.1 dle podmínek viz.výše.

 

 

Zpět na začátek

 

2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

99% REKLAMACÍ  VYŘIZUJEME DO 10 DNÍ

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu s Novým obchodním zákoníkem.. Ke každému zboží zakoupenému u firmy Eurotech Trade a.s. (dále jen prodávající) je přikládán daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem Eurotech Trade a.s. a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

 

 ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

 

 Záruka za jakost  je poskytována jen na nové zboží a to v délce  24 měsíců, pokud není výslovně uvedeno jinak. Délka lhůty na uplatnění práva z vady  u zboží, které není nové ( použité, repasované, předváděcí)    je zkrácena dle § 2168 NOZ na 12 měsíců ( pokud není uvedeno jinak ) a  kupující zakoupením zboží s tímto souhlasí. Nad rámec této zákonné délky naše společnost tuto lhůtu prodlužuje o 1 měsíc, tedy celková delka lhůty na uplatnění práva z vady zboží je 13 měsíců. (platí pro zboží zakoupené  po 11.10.2017 tj. pro zákazníky kteří již to mají uvedeno v prodejním dokladě.)

U zboží, které není nové, se lhůta nevztahuje na vady,  kvůli kterým byla případně snížena cena zboží. Lhůta k uplatnění práva z vady začíná běžet dnem vystavení prodejního dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se lhůta k uplatnění práva z vady (a u nového zboží i záruka za jakost) prodlužuje pouze  o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol, kde bude uvedeno nové sériové či evidenční číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.

 

 Výjimky tvoří:

  Spotřební materiál dodávaný s tiskárnami

  U repasovaných (použitých)  tiskáren není garantováno množství toneru v tiskárně

  U repasovaných (použitých)  notebooků není garantována délka výdrže  a kapacita     baterie

 U repasovaných PC a notebooků (použitých)   není garantováno, že se nevyskytují vadné sektory na harddisku

 U LCD monitorů a displayů notebooků nových i použitých není garantováno, že nedojde k výskytu vadných bodů viz dodatek ISO norma k LCD monitorům

 

ZBOŽÍ  NA REKLAMACI PROSÍM ZASÍLEJTE  (NEBO DORUČTE OSOBNĚ)  VŽDY NA ADRESU :  prodejna počítačů   EUROTECH TRADE a.s.,  CEJL 68,  BRNO 602 00 !

 

Upozornění: Veškerá  činnost spojená s prodejem a servisem VT se provozuje na provozovně k tomu určené tj. prodejně v Brně na ulici Cejl 68. Pokud zasíláte  zboží na reklamaci čí vracíte v 14 denní lhůtě vždy je nutné jej zaslat ( přinést ) na  tuto provozovnu. Pokud zboží zašlete  např. na adresu sídla společnosti,  nebude zboží bohužel z technických důvodů možné převzít. 

 

Informace o technických parametrech, výbavě a kompletnosti dodávaných produktů firmou Eurotech Trade a.s. se v případě rozdílů řídí výhradně podle originálních popisů o technických parametrech, výbavě a kompletnosti udaných výrobcem a NEJSOU důvodem k příjmu zboží do reklamačního řízení Eurotech Trade a.s.

 

 Nárok na uplatnění práva z vady nebo záruky za jakost zaniká v následujících případech: 

 

  vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy lhůta k uplatnění práva z vady

  vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy lhůta k uplatnění záruky za jakost  

  umyslným porušením ochranných či záručních pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.

  mechanickým poškozením zboží.

  elektrickým poškozením (viditelně čí neviditelně  spálené součástky nebo plošné spoje).
  zatečením kapaliny do zboží

  poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).

 používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy kancelářskému či domácímu prostředí.

  neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.

  pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem.

  vadné sektory na HDD nebráníci jeho funkce

 pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.

  zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.

 na závady vzniklé u použitého zboží z důvodu časového opotřebení určitých součástí překročením jejich předpokládané životnosti a to jak funkční tak i materiálové.

  provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů, pokud bylo zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající především ČSN 33 20 00, ČSN 33 21 30 a ČSN 33 21 80 nebo zboží poničené přepětím či zkratem v síti.

  zboží bylo poškozeno živly.

 

Prodávající v případě oprávněné reklamace  nahradí vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými či lepšími technickými parametry , případně  dle § 2171 NOZ poskytne kupujícímu přiměřenou slevu , pokud se nejedná o závažnou vadu zjevně bránící užívání předmětu koupě, případně  vrátí kupujícímu peníze.
Vyřízení reklamace se vztahuje pouze k popisu závady uvedeného zákazníkem.(testovány budou jen funkce uvedené v popisu závady). Popis musí obsahovat HW a SW konfiguraci, při které se závada projevila a u SW doložit orig. licencí.

Upozornění : Zakázník bere na vědomí, že v rámci raklamačního řízení může dojít k přeformátování HDD a tím i ke ztrátě všech dat. Doporučujeme tedy si předem důležitá data zálohovat.

 

KUPUJÍCÍ JE POVINEN:

  Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení

  Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče

  Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit. Uplatnit reklamaci produktů,v  servisním stredisku prodávajícího na adrese Cejl 68, Brno 60200

  Při převzetí zboží a jeho prohlídce provést kontrolu sériových čísel zboží a sériových čísel vyznačených na dodacím listě (faktuře) a pokud zjistí rozdíl kontaktovat do druhého pracovního dne prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění vzniklého rozdílu a zaslání opraveného dodacího listu. Při nedodržení tohoto postupu se kupující vystavuje nebezpečí, že vzhledem k rozdílu mezi sériovým číslem zboží a sériovým číslem uvedeným na dodacím listě nebude jeho reklamace uznána. Sériovým číslem je míněno buď číslo konkrétní komponenty nebo  přiřazené skladové evidenční číslo prodávajícího.

 

EXPEDIČNÍ MÍSTA EUROTECH TRADE A.S.

 

  Brno, Eurotech Trade a.s., Cejl 68, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00  Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054 email: brno@eurotech.cz

 

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

Tento reklamační řád ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

 Mimosoudní řešení sporů a stížností:

 

Naše společnost má jako prodávající  zájem a snahu o to aby všichni naší  zákaznící (kupující) byli s našim zbožím a službami spokojeni. Pokud jste nespokojeni  máte jako každý spotřebitel  podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2  více info na  www.coi.cz. Za celou  naši téměř 20 letou historii  jsme  nemuseli takto řešit  žádný spor, nicméně i tak se snažíme naše služby neustále vylepšovat.

 

Sidlo a údaje o  společnosti 

 

Eurotech Trade a.s. Elgartova 12 Brno 61400 ICO:255 65 524 DIC:CZ25565524 Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl B,vložka 2973. Společnost řeší elektroodpad v rámci REMA systému.

 

 

Provozovny firmy - prodejny (vše ohledně prodeje, reklamací, servisu, atd. )

 

 Eurotech Trade a.s., Cejl 68 Brno 602 00, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00 Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054

 

Telefon: 545 246 111
Čeština