Obchodní podmínky

1. Obchodní podmínky
2. Reklamační řád

 

 

1. OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

STAV ZBOŽÍ A ZÁRUKY

 

Na našem eshopu nabízíme: 

 

Repasované zboží: 

jedná se vždy o použité zboží. Repasí se rozumí „Zkontrolování zda funkčnost zboží odpovídá deklarovaným parametrům, vyčištění, reinstalace software. V rámci repasovacího programu naší společnosti Eurotech, máte zajištěnu maximální kvalitu a kontrolu výrobku.Z toho důvodu nabízíme výhradně značkové notebooky a počítače společností HP, DELL, IBM, Lenovo, Fujitsu.  Případné drobné  kosmetické defekty zboží nemají vliv na jeho funkčnost. Baterie u notebooku, pokud není uvedeno jinak, zůstává původní funkční.  Veškeré naše prodávané použíté zboží má zákonou lhůtu  pro uplatnění práva z vady (záruku)  v délce  12 - 24 měsíců dle § 2168 NOZ.  Konkrétní delka je uvedena u zboží.   Vztahuje se na veškeré prodávané zboží prodejce, pokud není výslovně uvedeno jinak.

 

Nové zboží: 

U nového zboží je poskytnuta záruka za jakost v délce 24 měsíců pokud není výslovně uvedeno jinak. Vztahuje se jen na zboží , které je takto v prodejním dokladu  výslovně označeno. Většinou se jedná jen o doplňky a příslušenství k notebookům a počítačům.

 

 

Lokalizace zboží a klávesnice: 

Vzhledem k tomu, že notebooky nakupujeme v zahraničí, mají obvykle anglické uspořádání klávesnice s tím, že českou diakritiku zdarma doplňujeme na klávesnici formou přelepek.

 

Návody ke zboží:

U zboží nejsou návody, uživatelské příručky ani instalační média k dodávanému software. Toto vše je ale dostupné na stránkách výrobce.

 

Příslušenství :

U repasovaných pc, monitorů a tiskáren, není v ceně napájecí kabel. U všech notebooků je napájecí adaptér  a napájecí kabel v ceně.

 

Veškeré fotografie zboží jsou pouze ilustrativní. Jedná se o repasované zboží, takže každý konkrétní kus se může vzhledově  lišit.

 

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

 

Zboží lze objednat následujícími způsoby :

  telefonicky

  e-mailem

  on-line na našem webu

 

EXPEDICE ZBOŽÍ

 

Osobní odběr

Zboží je možné odebrat osobně:

  v Brně - na prodejně Cejl 68, objednané zboží je třeba vyzvednout do 3 dnů po objednání.

Zboží označené skladem je ihned k odběru na prodejně Brno Cejl 68. Vyjímku tvoří zboží kde si kupující vyžádal změnu konfigurace , např. změnu RAM, HDD, oper. systému. V tomto případě bude zboží připraveno k odběru během 1-2 prac. dnů, vyčkejte prosím na potvrzující email. 


Dodávka spediční firmou
Cena balného a dopravného je 100,-Kč s DPH za balík. Zboží zasíláme na dobírku přepravní službou PPL nebo může být předem zaplaceno na základě proforma faktury.

 

Výdejní místa Heureka point 

Využijte možnost odběru na 170 místech po celé ČR. Cena jen 35 kč. (jen zásilky do 15 kg).

 

UPOZORNĚNÍ :

Zakoupené zboží nezapínejte ihned po přinesení domů ( nebo doručení spedicí )  , nechte jej alespoň jednu hodinu stát při pokojové teplotě. V zimních měsících hrozí při okamžitém zapnutí poškození přístroje. 

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

 

Platba v hotovosti

  naše prodejna Brno - Zdarma

  v místě odběru zboží - úloženka : 15 kč

  přepravci při převzetí zboží (na dobírku) : 50kč

Platba platební kartou  

  naše prodejna Brno - Zdarma

  přepravci při převzetí zboží (na dobírku) - po domluvě

 

Platba bankovním převodem

  na proformu - platba předem - Zdarma

 

Platba se realizuje na základě proforma faktury, která je vystavena v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedici. Pokud je Vaše platba připsána na náš účet, je zboží ihned expedováno. Pokud není úhrada proforma faktury provedena v době splatnosti, je Vaše objednávka  zrušena. K zásilce je přiložen daňový doklad, na kterém je uvedeno, že částka byla uhrazena zálohově.


MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Neplatí pro právnické osoby nakupující na IČO,  tj. toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné po dohodě vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z  provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno nebo opotřebeno  jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Prodávající vrací i částku za dopravné, ale jen do výše nejnižšího nabízeného dopravného a bez doběrečného. .  Jde tedy obyčejné poštovné při platbě předem. U zboží, které bylo upraveno podle specifického  přání spotřebitele , nelze od smlouvy odstoupit.

 

 Zboží zůstává až do úplné úhrady vystavené faktury majetkem firmy Eurotech Trade a.s.

 

 

Upgrade na Windows 10 

 

Jak prohlásila společnost Microsoft : nabídka upgrade na Windows 10 zdarma je stále možná, a to pokud používáte technologie usnadnění, tou je například Lupa ( zvětšení obrazovky) apod. Nabídky upgradu Windows 10 můžete využít na zařízeních s Windows 7 a Windows 8.1. více přímo na https://www.microsoft.com/cscz/accessibility/windows10upgrade  . Pokud tedy jako kupující splňujete tento požadavek tj. pokud souhlasíte že tyto technologie používáte, můžete si zvolit u počítače či notebooku s Windows 7, 8.1 variantu s upgrade na Windows 10. A to zdarma. Prodejce nemůže zaručit, že nedojde v budoucnu ze strany společnosti Microsoft ke změně těchto podmínek, ani neručí za pravdivost prohlášení kupujícího. Licenční štítek COA ( Certificate of Authenticity) Windows 7 zůstáva i po upgrade v platnosti, neodstraňujte jej.

 

Downgrade z Windows Vista na Windows XP 

Jak docílit změny: Pro instalaci Windows XP Pro lze použít jakákoli originální média, které firma/domácnost legálně vlastní (OEM licence, krabice). Pokud žádná originální média nevlastní, musí kontaktovat dodavatele licence, který má Microsoft Action Pack a pomocí těchto médií na stolní PC nebo notebook legálně nainstaluje Windows XP Pro (Pozn.: dodavatel Windows XP jen nainstaluje, média Vám ale nezůstávají). Poté musíte učinit další důležitý krok. Protože nevlastníte COA štítek pro OS Windows XP Pro, nelze aktivovat licenci automaticky přes internet. Aktivaci proto musíte provést na Microsoft Help Line, přičemž legálnost prokážete COA štítkem & CD klíčem, který jste dostali s licencí Windows Vista Business nebo Vista Ultimate. Dále požádáte o možnost využít práva na downgrade z Vista Business, Ultimate a uvedete Vista Product key. Help Linka Vám po telefonu vygeneruje nový aktivační klíč k Vaši instalaci Windows XP Pro.

Shrnutí celého procesu: - Nelze downgradovat Windows Vista Home Basic a Home Premium. - Zákazník nemá nárok na média s OS Windows XP Pro určená pro downgrade. - Uživatel musí k instalaci předchozí verze softwaru použít legálně licencovanou verzi operačního systému. Předchozí verze instalačního média může pocházet z C-OEM/D-OEM nebo krabicové licence. - Aktivace se provádí vždy telefonicky na MS Help lince, kde zákazník dostane nový produktový klíč pro OS Windows XP Pro. - Důkazem legálnosti licence Windows XP Pro je COA štítek Windows Vista Bussines /Ultimate/ +uvedeni skutečnosti na kupním dokladu

Zpět na začátek

 

2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu s Novým obchodním zákoníkem.. Ke každému zboží zakoupenému u firmy Eurotech Trade a.s. (dále jen prodávající) je přikládán daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem Eurotech Trade a.s. a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

 

 ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

 

 Záruka za jakost  je poskytována jen na nové zboží a to v délce  24 měsíců, pokud není výslovně uvedeno jinak. Délka lhůty na uplatnění práva z vady  u zboží, které není nové ( použité, repasované)    je zkrácena dle § 2168 NOZ na 12 měsíců ( pokud není uvedeno jinak)  a  kupující zakoupením zboží s tímto souhlasí.

U zboží, které není nové, se lhůta nevztahuje na vady,  kvůli kterým byla případně snížena cena zboží. Lhůta k uplatnění práva z vady začíná běžet dnem vystavení prodejního dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se lhůta k uplatnění práva z vady (a u nového zboží i záruka za jakost) prodlužuje pouze  o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol, kde bude uvedeno nové sériové či evidenční číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.

 

 Výjimky tvoří:

  Spotřební materiál dodávaný s tiskárnami

  U repasovaných (použitých)  tiskáren není garantováno množství toneru v tiskárně

  U repasovaných (použitých)  notebooků není garantována délka výdrže  a kapacita     baterie

 U repasovaných PC a notebooků (použitých)   není garantováno, že se nevyskytují vadné sektory na harddisku

 U LCD monitorů a displayů notebooků nových i použitých není garantováno, že nedojde k výskytu vadných bodů viz dodatek ISO norma k LCD monitorům

 

ZBOŽÍ  NA REKLAMACI PROSÍM ZASÍLEJTE  (NEBO DORUČTE OSOBNĚ)  VŽDY NA ADRESU :  prodejna počítačů   EUROTECH TRADE a.s.,  CEJL 68,  BRNO 6O2 00 !

Informace o technických parametrech, výbavě a kompletnosti dodávaných produktů firmou Eurotech Trade a.s. se v případě rozdílů řídí výhradně podle originálních popisů o technických parametrech, výbavě a kompletnosti udaných výrobcem a NEJSOU důvodem k příjmu zboží do reklamačního řízení Eurotech Trade a.s.

 

 Nárok na uplatnění práva z vady nebo záruky za jakost zaniká v následujících případech: 

 

  vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy lhůta k uplatnění práva z vady

  vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy lhůta k uplatnění záruky za jakost  

  umyslným porušením ochranných či záručních pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.

  mechanickým poškozením zboží.

  elektrickým poškozením (viditelně čí neviditelně  spálené součástky nebo plošné spoje).
  zatečením kapaliny do zboží

  poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).

 používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy kancelářskému či domácímu prostředí.

  neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.

  pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem.

  vadné sektory na HDD nebráníci jeho funkce

 pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.

  zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.

 na závady vzniklé u použitého zboží z důvodu časového opotřebení určitých součástí překročením jejich předpokládané životnosti a to jak funkční tak i materiálové.

  provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů, pokud bylo zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající především ČSN 33 20 00, ČSN 33 21 30 a ČSN 33 21 80 nebo zboží poničené přepětím či zkratem v síti.

  zboží bylo poškozeno živly.

 

Prodávající v případě oprávněné reklamace  nahradí vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými či lepšími technickými parametry , případně  dle § 2171 NOZ poskytne kupujícímu přiměřenou slevu , pokud se nejedná o závažnou vadu zjevně bránící užívání předmětu koupě, případně  vrátí kupujícímu peníze.
Vyřízení reklamace se vztahuje pouze k popisu závady uvedeného zákazníkem.(testovány budou jen funkce uvedené v popisu závady). Popis musí obsahovat HW a SW konfiguraci, při které se závada projevila.

 

KUPUJÍCÍ JE POVINEN:

  Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení

  Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče

  Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit. Uplatnit reklamaci produktů,v  servisním stredisku prodávajícího na adrese Cejl 68, Brno 60200

  Při převzetí zboží a jeho prohlídce provést kontrolu sériových čísel zboží a sériových čísel vyznačených na dodacím listě (faktuře) a pokud zjistí rozdíl kontaktovat do druhého pracovního dne prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění vzniklého rozdílu a zaslání opraveného dodacího listu. Při nedodržení tohoto postupu se kupující vystavuje nebezpečí, že vzhledem k rozdílu mezi sériovým číslem zboží a sériovým číslem uvedeným na dodacím listě nebude jeho reklamace uznána. Sériovým číslem je míněno buď číslo konkrétní komponenty nebo  přiřazené skladové evidenční číslo prodávajícího.

 

EXPEDIČNÍ MÍSTA EUROTECH TRADE A.S.

  Brno, Eurotech Trade a.s., Cejl 68, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00  Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054 email: brno@eurotech.cz

 

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

Sidlo společnosti: Eurotech Trade a.s. Elgartova 12 Brno 61400 ICO:255 65 524 DIC:CZ25565524 Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl B,vložka 2973. Společnost řeší elektroodpad v rámci REMA systému.

 

 

Provozovny firmy/prodejny/

  Eurotech Trade a.s., Cejl 68 Brno 602 00, prac. doba Po-Pá 9:00-13:00 13:30-18:00 Tel: 545 246 111, GSM: 602 709 054

 

Telefon: 545 246 111
Čeština